Honda CBR1000RR-R Fireblade

21.790,- EUR
Price includes transfer and additional costs

Description

Highlights CBR1000RR-R Fireblade
Elektronik mit Gyro Sensor und Kurven-ABS
Akrapovic Titan-Auspuffanlage
Verkleidung mit Aero-Winglets
9-fach einstellbare Traktionskontrolle

Environment

Fuel consumption Combined:
6,7 l/100km
CO2 emission(combined):
155 g/km

Contact

Call Map

Vehicle data

Kilometres:
1.400 KM
Power:
160 kW (217 PS)
Displacement:
1000 ccm
Year of manufacture:
2024
Year of manufacture:
2024
Colour:
R380 - Grand Prix Red

Engine and gearbox data

Classification:
New vehicle,
Fuel:
Fuel
Drive:
Chain drive
Gearbox:
manual transmission

Equipment

ABS
E-starter
Driving modes
Catalyst
Cornering ABS
Launchcontrol
Ride by Wire
Shift assistant with blipper
Traction control
Cladding
Wheelie control

CONTACT US

All fields marked with * must be completed.

IMPORTANT information on data protection

An e-mail is created from the data entered, which is sent to us and stored. For this purpose and in order to be able to respond to your enquiry accordingly, we must request your e-mail address. All other data entered will make it easier for us to answer your enquiry, but are not obligatory. Your data will of course only be used to answer your enquiry and will not be passed on to third parties. You can find our data protection declaration under the following link: Privacy policy

You can object to the storage of your personal data for the future at any time or request the deletion of your data. In this case, we will delete your data immediately, unless our legitimate interest or legal retention obligations prevent the deletion.

Fazit aus der 1000PS Redaktion

Honda CBR1000RR-R Fireblade - Modellreihe SC-X (2020 - jetzt)

Dafür, das Honda eigentlich nur ein Update angekündigt hat, ist an der neuen Feuerklinge kaum ein Stein am anderen geblieben. Einige Neuerungen sind natürlich der neuen EURO Norm geschuldet, aber viele gehen wirklich in Richtung besserer Fahrbarkeit. Ich bin sehr froh darüber, dass sich gerade in Zeiten wie diesen, wo sich immer mehr Hersteller aus den hoch performanten und teuren Superbike Segment zurückziehen, Honda mit voller Entwicklungsmacht nochmals um die Verbesserung des bereits Guten kümmert und somit aufzeigt, was technisch machbar ist. Denn auch wenn diese Motorräder für viele von uns in nicht mehr leistbare Regionen vorstoßen, zeigen sie doch das Know How oder die technischen Möglichkeiten auf. Und diese finden dann auch mit der Zeit den Weg in die 0-8-15 Motorräder von denen auch die Mehrheit der Motorradfahrer dann profitiert.


More info on the Honda CBR1000RR-R Fireblade - Modellreihe SC-X (2020 - jetzt)

All information without guarantee. Typing errors and mistakes excepted.

Back